Recepcionista (discapacitat)

Publicada: jueves, 10 de enero de 2019

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el domingo, 10 de febrero de 2019 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el domingo, 10 de febrero de 2019

Codi


233

Descripció


Auxiliar administratiu amb experiència de 2 anys.

Vacants


1

Requisits

Cicle Formatiu Grau Mig - Administratiu

Experiència mínima de 2 anys en un càrrec similar

Disposar del certificat de discapacitat mínim del 33%

Domini del català i castellà

Domini alt d'anglès.

Descripció

- Atenció a la centraleta telefònica, prenent nota de qualsevol missatge i comunicant-ho als destinataris amb la major brevetat possible (trucades internes i externes)
- L'atenció, orientació i informació inicial a les persones que accedeixin a l'edifici. Aquesta atenció s'haurà de fer amb cortesia, diligència i confidencialitat, i sense que hagin de suportar esperes no justificades.
- Registre i identificació de les persones externes. Control d'accés i avís intern de visita.
- Control i recepció de diaris i revistes.
- Funcions d'enviament i recepció de documentació d'empreses de missatgeria
- Recepció de paquets i documentació destinats als diversos departaments de l'empresa o entitats de l'edifici.
- Enviament de paquets i documentació, prèvia sol·licitud i segons el procediment establert.
- Gestió de les sol·licituds, comandes i lliurament d'albarans de diferents subministradors de missatgeria, càtering, vending, reciclatge i altres similars.
- El seguiment dels enviaments especificats anteriorment, amb recepció i custòdia d'albarans.
- Suport en les actuacions descrites al pla d'autoprotecció de l'Edifici, com per exemple posar les farmacioles a disposició de l'equip d'emergències.
- Realització de l'enquadernació de documents de petit volum, utilitzant el material i la maquinària existent, i que es posarà a disposició de l'adjudicatari.
- Distribució, setmanal, de paper per a les impressores ubicades a les plantes.
- Addicionalment a la recepció de visites potser necessari l'assistència i suport a esdeveniments en tasques de recepció d'assistents.
- Suport al registre oficial d'entrades i sortides de la documentació administrativa, entregar la documentació al responsable del servei per a la seva tramitació.
- Altres tasques pròpies de la recepció.

Horari

10:30h a 14:00h y 15:00h a 18:30h (dilluns a divendres)

Salari

Salari: 11.025€ Bruts/any

 

Localitat, Província


BARCELONA, Barcelona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Cicle de grau mitjà o FP I

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Oferta destinada a persones amb diversitat funcional


Aquesta oferta està destinada a persones amb diversitat funcional superior al 33%

Àmbits de selecció de candidats/as


Local

Durada contracte


Més de 3 mesos i fins a 1 any

Tipus de Jornada


Completa

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.