Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el domingo, 10 de febrero de 2019
Descripció
Auxiliar administratiu amb experiència de 2 anys.
Vacants
1
Requisits
Cicle Formatiu Grau Mig - Administratiu
Experiència mínima de 2 anys en un càrrec similar
Disposar del certificat de discapacitat mínim del 33%
Domini del català i castellà
Domini alt d'anglès.
Descripció
- Atenció a la centraleta telefònica, prenent nota de qualsevol missatge i comunicant-ho als destinataris amb la major brevetat possible (trucades internes i externes)
- L'atenció, orientació i informació inicial a les persones que accedeixin a l'edifici. Aquesta atenció s'haurà de fer amb cortesia, diligència i confidencialitat, i sense que hagin de suportar esperes no justificades.
- Registre i identificació de les persones externes. Control d'accés i avís intern de visita.
- Control i recepció de diaris i revistes.
- Funcions d'enviament i recepció de documentació d'empreses de missatgeria
- Recepció de paquets i documentació destinats als diversos departaments de l'empresa o entitats de l'edifici.
- Enviament de paquets i documentació, prèvia sol·licitud i segons el procediment establert.
- Gestió de les sol·licituds, comandes i lliurament d'albarans de diferents subministradors de missatgeria, càtering, vending, reciclatge i altres similars.
- El seguiment dels enviaments especificats anteriorment, amb recepció i custòdia d'albarans.
- Suport en les actuacions descrites al pla d'autoprotecció de l'Edifici, com per exemple posar les farmacioles a disposició de l'equip d'emergències.
- Realització de l'enquadernació de documents de petit volum, utilitzant el material i la maquinària existent, i que es posarà a disposició de l'adjudicatari.
- Distribució, setmanal, de paper per a les impressores ubicades a les plantes.
- Addicionalment a la recepció de visites potser necessari l'assistència i suport a esdeveniments en tasques de recepció d'assistents.
- Suport al registre oficial d'entrades i sortides de la documentació administrativa, entregar la documentació al responsable del servei per a la seva tramitació.
- Altres tasques pròpies de la recepció.
Horari
10:30h a 14:00h y 15:00h a 18:30h (dilluns a divendres)
Salari
Salari: 11.025€ Bruts/any
Localitat, Província
BARCELONA, Barcelona
Nivell Formatiu i Acadèmic mínim
Cicle de grau mitjà o FP I
Permisos de Conduir
No es requereix cap permís.
Vehicle propi
No es requereix vehicle propi.
Idiomes
No es requereix cap idioma específic.
Ocupacions
No es requereix cap ocupació específica.
Oferta destinada a persones amb diversitat funcional
Aquesta oferta està destinada a persones amb diversitat funcional superior al 33%
Àmbits de selecció de candidats/as
Local
Durada contracte
Més de 3 mesos i fins a 1 any
Tipus de Jornada
Completa