Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el miércoles, 27 de febrero de 2019
Descripció
Funcions departament administratiu
Vacants
2
Formació requerida
Administració ( Certificats de Professionalitat de la Família Administració i gestió / CFGM / CFGS)
Experiència i competències
Preferiblement persona amb experiència
- Preparar i recopilar documentació i introduir dades en la base de dades de la corporació
- Realitzar tasques de suport administratiu per al funcionament diari de l'àmbit.
- Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental
- Editar i extreure informació comptable (deutes, factures pagades i impagades, saldos, etc.) a través del software de gestió de l'empresa i elaboració de taules dinàmiques d'Excel de dades comptables
- Conciliar els albarans amb les factures, és a dir, comprovar que els valors d'ambdós coincideixen.
Localitat, Província
BARCELONA, Barcelona
Nivell Formatiu i Acadèmic mínim
FP Bàsica
Permisos de Conduir
No es requereix cap permís.
Vehicle propi
No es requereix vehicle propi.
Idiomes
No es requereix cap idioma específic.
Ocupacions
No es requereix cap ocupació específica.
Àmbits de selecció de candidats/as
Local
Durada contracte
6 mesos
Tipus de Jornada
Completa