Administrativa recepcionista

Publicada: lunes, 18 de marzo de 2019

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el sábado, 30 de marzo de 2019 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el sábado, 30 de marzo de 2019

Codi


246

Descripció


Cerquem una persona per a cobrir una vacant puntual, amb possibilitats de ser indefinit per a les tasques de: Recepció, Administració i Gestió de xarxes Socials.

Vacants


1

Les seves funcions principals seran:

  • Recepció de visites i atenció telefònica
  • Gestió de correspondència (trameses, mailings, redacció d’acusaments de rebuda i agraïments, resposta a demandes d’informació)
  • Gestió de l’arxiu i documentació
  • Relació amb proveïdors pel manteniment del local (subministres, manteniment equipaments, material d’oficina)
  • Creació i manteniment de bases de dades
  • Gestió de les xarxes socials de l'empresa.

Capacitats i característiques personals:

  • Flexibilitat, iniciativa i sentit de la responsabilitat
  • Capacitat d’organització
 

CONDICIONS LABORALS

Inicialment contracte per suplir una persona de baixa però hi ha possibilitats de convertir-se en indefinit si compleix el perfil.

Localitat, Província


BARCELONA, Barcelona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Cicle de grau mitjà o FP I

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Àmbits de selecció de candidats/as


Local

Durada contracte


Més de 3 mesos i fins a 1 any

Tipus de Jornada


Completa

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.