Administrativa

Publicada: lunes, 25 de marzo de 2019

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el sábado, 20 de abril de 2019 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el sábado, 20 de abril de 2019

Codi


247

Descripció


Personal administrativo para el departamento de RRHH.

Vacants


3

Las funciones serían administrativas, como :

  • Atención telefónica
  • Gestión Documental

El horario laboral es de lunes a jueves de 8.30 a 14 y de 15 a 18:30 y los viernes de 08.30 a 15 (con 30 minutos diarios de descanso).

El contrato sería de 3 meses, con un salario bruto mensual de 1180 €. Se requiere que tenga el Grado Medio en Gestión Administrativa o el Grado Superior en Administración y Finanzas.

Localitat, Província


BARCELONA, Barcelona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Cicle de grau mitjà o FP I

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Àmbits de selecció de candidats/as


Local

Durada contracte


Més d'1 mes i fins a 3 mesos

Tipus de Jornada


Completa

Salari


1180

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.