Ofertes

Ofertes en curs o publicades per l'Agència de Col·locació

Data Títol Localitat Vacants Estat
13/02/2019 Administratiu-comercial
Tasques comercial-administratives, gestió telefónica, documentació amb entitats firals, proveïdors i recerca i contacte comercial llistats de clients.
OLESA DE MONTSERRAT 1 Activa Veure oferta
30/01/2019 Adm Aduanas – Export/Import
Ayudarás en las diferentes tareas administrativas que puedan surgir a diario en el turno de Aduanas de Importación/Export. Trabajarás en equipo con los compañeros de tu centro, para la consecución de los objetivos de la compañía, en este caso concreto, dar el mejor servicio posible en envíos World Wide manteniendo el cumplimento de la normativa Aduanera.
HOSPITALET DE LLOBREGAT,L' 1 Activa Veure oferta
30/01/2019 Adm Aduanas – Export/Import
Ayudarás en las diferentes tareas administrativas que puedan surgir a diario en el turno de Aduanas de Importación/Export. Trabajarás en equipo con los compañeros de tu centro, para la consecución de los objetivos de la compañía, en este caso concreto, dar el mejor servicio posible en envíos World Wide manteniendo el cumplimento de la normativa Aduanera.
HOSPITALET DE LLOBREGAT,L' 1 Activa Veure oferta
25/01/2019 COORDINACIÓN TERRITOIRAL Y DE PROYECTOS FEPA (MADRID)
Ofrecer acompañamiento y apoyo a las organizaciones de los distintos territorios en los que FEPA tiene presencia. Conocer la realidad territorial y políticas existentes en torno a la juventud extutelada en España así como las prioridades territoriales y de la Federación.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
25/01/2019 COORDINACIÓ PROGRAMA INCORPORA JOVE
Oferir un servei de coordinació compartit al conjunt d’entitats de la Xarxa Incorpora Jove. Orientar als i les responsables de les organitzacions de la xarxa per assolir els objectius marcats en el marc del Programa. Fer seguiment de la tasca de les entitats de la xarxa promovent tant la reflexió sobre les accions desenvolupades i impulsant accions de millora.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
24/01/2019 DIRECCIÓ FINANCERA I D’ADMINISTRACIÓ
El lloc de treball de “Direcció Financera i d’administració” té com a finalitat dirigir els processos formals que exigeix l’organització a l’àmbit financer, comptable i legal. Controlar la gestió econòmica i financera oferint informació real i actualitzada útil per a la presa de decisions de Direcció. Determina i executa en el seu àmbit, les accions necessàries que assegurin l’assoliment dels objectius estratègics de la seva àrea i de la Fundació en general, sempre amb el vistiplau de Direcció.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
16/01/2019 Auxiliar administratiu
Funcions departament administratiu
BARCELONA 2 Activa Veure oferta
10/01/2019 Recepcionista (discapacitat)
Auxiliar administratiu amb experiència de 2 anys.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
09/01/2019 Auxiliar de recepció
Persona per a gestionar la recepció d'una clínica dental
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
20/12/2018 Accounts & Administration Clerk
We are looking for suitable candidate who enjoys working in a service oriented team environment. The job involves accounting and administrative duties, such as the processing, monitoring and controlling of Accounts Receivable and Accounts Payable. Your duties will also include administration of ticketing refunds, contact with customers, cargo duties, archiving documents, receiving and sending ordinary mails, answering to incoming calls and Human Resource activities.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
17/12/2018 Personal Neteja
Personal de neteja per a zones enjardinades, requisit indispensable estar cobrant la prestació social Renda Garantida
BARCELONA 5 Activa Veure oferta
29/11/2018 Auxiliar comptabilitat/facturació (Pràctiques Remunerades)
Persona en pràctiques en el departament de comptabilitat/facturació.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
26/11/2018 Visites d'habitatges
Visitar pisos per determinar si compleixen els requisits per a formar part d'una xarxa de pisos tutelats.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
26/11/2018 Atención al cliente y gestión de la empresa
Startup italiana con oficinas en Spilimbergo (Italia) y Barcelona, está buscando una persona para completar el equipo en Barcelona. La persona tendrá un papel transversal dentro de la empresa y podrá experimentar con diversas áreas del día a día de la empresa. El enfoque principal estará relacionado con el servicio al cliente, la comunicación, la administración y la gestión general. Este puesto es ideal para aquellos que quieren iniciarse en el mundo laboral, incluso por primera vez, en un entorno muy dinámico y estimulante. La experiencia profesional no es necesaria, lo más importante son las ganas, la iniciativa y el querer involucrarse en la empresa. El candidato ideal tiene que tener pasión por temas como viajes, tecnología de la información e innovación. Requisitos: Pasión por el mundo digital. Precisión, rigor, responsabilidad, multitarea. Trabajo en equipo y empatía con el cliente. Buen conocimiento de los programas de Microsoft Office. Capacidad de trabajar en remoto, ya que gran parte del equipo se encuentra en Italia. La fluidez en inglés y español es OBLIGATORIA, otros idiomas son un plus. Lugar de trabajo: Barcelona (ciudad) Contrato de trabajo: período de prueba de 6 meses + contrato indefinido
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
19/11/2018 AUXILIAR DE SERVEI I NETEJA
AUXILIAR DE SERVEI I NETEJA JORNADA SETMANAL INICIAL DE 20 HORES, AMPLIABLE A 30 HORES.
BARCELONA 1 Activa Veure oferta
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